Instagram Reklam

Instagram Reklamları ile Büyüyün

İnsanların her gün ziyaret ettiği 200 milyonu aşkın işletme hesabından biri olun. Instagram'da her bütçeye uygun reklamlarla işletmenize yeni fırsatlar sağlayın. İş hedefinizi seçin ve hedefinize ulaşmak için reklam kampanyanızı oluşturalım. Bilgi alın.

Credit card number is required
Credit card number is required

Hedef Kitle Odaklı Reklamcılık

Ürün yada hizmetlerinizi daha fazla ve doğru kişiye üstelik uygun maliyetlerle ulaştırıyoruz. Hedef kitle odaklı Instagram reklam hizmetimiz ile ulaşmanız gereken kullanıcılara reklamlarınızı göstermenizi sağlıyoruz.

Müşterilerin %70'i bir sonraki alışverişleri için Instagram'a bakıyor. Bu yüzden şimdi tam burada mağaza açma zamanı.

Instagram'daki kişilerin %90'ı bir işletmeyi takip ediyor. Ankete katılan kişilerin üçte ikisi Instagram'ın markalarla etkileşimi mümkün kıldığını söylüyor. Katılımcıların %50'si bir markayla, Instagram'da o markanın reklamlarını gördüklerinde daha çok ilgileniyor.

* Türkiye saati ile 09:00 - 18:30 arası hizmet vermekteyiz.

Sıkça Sorulan Sorular

Bize sorulan bazı soruları buradan görebilirsiniz.

Instagram reklamı, Instagram platformunda kullanıcıların bir ürünü, hizmeti veya markayı tanıtmak veya pazarlamak için yapılan reklam türüdür. Instagram reklamları, fotoğraf, video veya karusel formatında olabilir. Ayrıca, Instagram Hikayeleri'nde, Reels'te ve Keşfet sekmesinde de reklam verilebilir. Reklam verenler, Instagram reklamlarının hedef kitlelerine yönelik olarak yayınlanmasını belirleyebilirler. Bu hedef kitle, demografik özellikler, ilgi alanları, davranışsal veriler ve daha fazlasına göre belirlenebilir. Ayrıca, reklam verenler, reklamlarının hangi coğrafi bölgede, dilde ve cihazda görüntüleneceğini de seçebilirler. Instagram reklamları, reklam verenlerin hedef kitlelerine ulaşmalarına yardımcı olur.

Instagram reklam fiyatları, çeşitli faktörlere bağlı olarak değişebilir. Bu faktörler şunları içerebilir: 1) Reklam formatı: Instagram reklamları, fotoğraf, video, karusel, hikaye ve Reels formatlarında olabilir. Reklam formatı, reklamın maliyetini etkileyebilir. 2) Reklam hedefi: Reklamınızın hedefi, örneğin daha fazla satış yapmak, marka farkındalığını artırmak, uygulama yüklemelerini artırmak gibi, reklamın maliyetini etkileyebilir. 3) Reklam süresi: Reklamınızın ne kadar süreyle yayınlanacağı, reklamın maliyetini etkileyebilir. 4) Hedef kitle: Hedef kitleniz, demografik özellikleri, ilgi alanları, davranışsal verileri ve daha fazlası gibi faktörlere göre belirlenir. Hedef kitleniz, reklamın maliyetini etkileyebilir. 5) Reklamın görüntülenme sıklığı: Reklamınızın hedef kitlenize kaç kez gösterileceği ve ne sıklıkla gösterileceği, reklamın maliyetini etkileyebilir. 6) Reklamın yayınlandığı coğrafi bölge: Reklamınızın yayınlandığı bölge, reklamın maliyetini etkileyebilir. Instagram reklam fiyatları, genellikle tıklama başına ödeme (CPC) veya gösterim başına ödeme (CPM) olarak belirlenir. Reklam bütçesi, reklamın gösterim sıklığına, hedeflenen kitleye ve diğer faktörlere göre otomatik olarak ayarlanabilir veya manuel olarak belirlenebilir.

Türkiye ve dünyadaki binlerce kuruluş, LAYSOS ile dijital dünyada iş birliği yaptı